Monday, March 20, 2006

erkiinnciim hoşgeldin.
özgül nam-ı diğer mordefter okumuş dün yazanları, cevap yazmaya korkmuş senin yüzünden :P çok pis el koyar, artık yazmaya açarım blog u çabuk ol bakayım.

olay şudur ki, bir çalışma lafıdır gitti, alp hala bir iki kelime edemedi, ve burcu yazacağımdır da yazacağımdır deyip durdu. fekat bok mööndisleri olarak özgülle sınavlarımız başlamıştır, çalışmamız gerekmektedir. ve ben 2-3 gün içinde çalışma planı kesinleşsin ki, sınavlar sırasında ikide bir ne demişler??, dememişlerse çabukk desinler!! demek zorunda kalmayayım diyorum.

fikrim şudur, ki bazılarınız çoktan bilmekte: herkes haftanın bir gününü seçsin -evet artık 7 kişiyiz- ve diğerleri de o gün ona kendilerine uygun saatlerde reiki yollasın, alp de kendini az çok tr-alm-viyana saatine göre ayarlasın. onaylamanız koşulunda ben perşembe gününü seçmek istemekteyim.

bi de dün ayça' nın 8 saatlerinde oha-çüş çalışmasına gidemedim, içimde kaldı. üzüldüm, ama sonra akşam yine zıpır oldum, gittim bugüne kadar oda arkadaşlığı yaptığım ve henüz eşyalarına hasar vermediğim tek kişi olan yeni sinem in -iki sinem varr- tabağını mikrodalgada patlattım! cam tabak mikrodalgada niye patlıyor lann? desem enerji seviyesimiz düşmez umarım ki :) -mikrodalgada yemek yapmak kötü bir şeydir, yemeklerin besin değeri düşer falan filan, zaten çük kadar odada buzdolabıyla yaşıyorum, nasıl arınacağım be benn?!-

-erkin senden yüz buldum laubali oldum bak, cık cık, ayarımı bozdun. bi de benim fizik sınavım var ve ben ilk kez sevine sevine fizik çalışıyorum, olleyy -h siz --

herkesi çok öpüyorum, kocaman seviyorum. haberlerinizi de bekliyorum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home