Monday, March 20, 2006

seviyorum...
"siz ciyak ciyak bağırıp yurt koridorlarında temiz çamaşırları askılardan düşürüp havluların içinde yuvarlanan kediler, cicisiniz!" inanarak, hissederek ve -evet Sezen aynen böyle-->- pespembe düşündüm bunu...:)
mutluyum çünkü mutluyum. daha büyük bir neden? yaşadığımı tekrar farkettim de; zevk almayı, hayatın bulmacalardan ibaret küçük bir oyun olduğunu, çözülmeyi bekleyen, ve bekletmemem gereken. Tanrı'nın sevgisi ve Tanrı sevgisiyle boyarken beni ve diğer beni ve karşımdaki beni veya yoldan geçen bir diğerini; "Bir" uzanıyor ellerimden tutmak üzere.
Sezen bilir, şu bir iki haftalık "sevgi kelebee" hallerim için iyi bir çalışma olacak bu:). herkese de uygunsa bana çarşamba uyar.
-eheh hadi sevin beni tanımadan etmeden belki de "kötü" yüm ben!? iyi deneyim sizler için :)-
görüşmek üzere,

özgül

0 Comments:

Post a Comment

<< Home