Tuesday, March 21, 2006

melahat akın (78) zonguldak
felç (6 sene kadar önce, iki üç kez tekrarlamış, beyinde pıhtılar oluşmuş, önce konuşma yetisi, sonra hareket yetisi körelmeye başlamış)
depresyon (ilgilenen bakıcı bir sürenin ardından ayrılınca gerileme yaşamış, son dönemlerde hiç çaba harcamıyor, ilaçlarını almak istemiyor, kendisine bir akrabası bakıyor)

beraber çalıştığınız insanlara, gruplara iletirsiniz süper olur, üye olduğum mail gruplarına da atacağımdır ben. söz konusu kişi müzikal topluluğundan cici bir insan ceyda nın anneannesi olmakta. kendisi de yakın zamanda reiki camiasına adım atacak :)
-------------------------
"sevgiyi içinde hisset(tir)" sloganıyla özetleyebileceğimiz, en kısa zamanda başlayacak olan çalışmamızda son durum şöyle:

alp e pazartesi günleri
burcu ya salı günleri
özgül e çarşamba günleri -ki bence cmt seçmeliydi ayda bir calculus a denk gelirdi de sabahları sunav öncesi yurdun muhtelif yerlerinde bayılmazdı :) -
ben-deniz-e de perşembe günleri

pamuk eller cebe türünün enerji kanalları fora versiyonundan en kocaman sevgilerinizi yolluyorsunuz. methodoligy -nasıl yollanır lan sevgi??- konusunda soruları olan yok henüz, açıklama yapmadım o yüzden, ki erkin sanırım reiki yollayacağımız sanıyor hala. açık açık sorun açık açık yanıtlayalım :)

ışıl -nerelerdesin yahu senn??-, burak -elini çabuk tutmak-, ve erkinn -nedense içimde sona kalacağın gibi bir his var :)- bir an evvel günlerinizi seçin ki bu hafta cuma günü yollayacağım adam belli olsun. (YANİ bugün burcu ya yollamak suretiyle ben çalışmaya başlıyorum, cuma cumartesi, pazar günleri de 2 güne kadar dolmazsa fiz106 çalışırken elimden geldiğince 3 günü belli olmayana birden yollarım.)

hepimize sevgi

-yazın içerik bakımından tamamına ersin yorumu öyle yaparız alpcim, kocaman sevgi akacak sana pzt!! :)-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home